vrijdag 3 oktober 2014

Leuk leuker leukst

De avonden van de dinsdagen en donderdagen in september waren nog gereserveerd voor college. Veel schrijven, veel literatuur zoeken, diep methodologisch piekeren, jubelend oplossingen verzinnen en vervolgens opzij zetten, bokkig alternatieven vinden en die vervolgens steeds enthousiaster gaan uitwerken... Onder hoge druk moesten we op 30 september vanuit dat geworstel een onderzoeksvoorstel aanleveren waarmee we zelfstandig aan de slag zouden kunnen gaan. Weliswaar met hulp van een begeleider van de universiteit, maar die is er alleen om bij te sturen dus de structuur moest goed zijn.

Het heeft me veel hoofdbrekens gekost, want hoe kon ik mijn idee omzetten naar een te onderzoeken doelstelling? Het laatste weekend van september had ik al gereserveerd voor een verjaardag in Leeuwarden en dat was zo gezellig dat ik daar zondag nog van bij moest komen. Dus maandag heb ik me opnieuw begraven in de literatuur en kwamen alle ideeën, gedachten en mogelijkheden bijeen en heb ik om 21:00 uur mijn voorstel gemaild naar onze docent. Met dit cijfer als resultaat! Wat heerlijk, wat gaaf - en waar haal ik het vandaan. Nu wordt het pas echt leuk. Ha!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten