maandag 21 juli 2014

Officieel

Vanavond om 19:23 hebben we de veranderanalyse naar de docent gestuurd. Een half uur eerder had ik de opzet voor m'n thesis naar de Universiteit gemaild - gelukkig hadden we iets meer tijd gekregen en hoefde dat niet tegelijkertijd met het tentamen. Dus nu is het officieel: ik heb vakantie!

De beide tentamens gingen overigens aardig. Het studeren was weer een heel gezwoeg, bruto zit er een hoop tijd in maar netto.. 
Het eerste tentamen ging moeizaam maar redelijk, de tweede wat beter dus ik heb goede hoop op voldoendes. En als ik ze heb gehaald waren dit ook de laatste tentamens van de studie. Hoe gaaf is dat!
De cijfers komen pas laat in de zomer dus tot die tijd ga ik in blissful unawareness vakantie vieren. Ik heb allerlei leuke dingen gepland de komende tijd, van Friesland tot Frankrijk. 
Na al die vakantieplannen ga ik eens echt verder peinzen over een eigen bedrijf. Dat doe ik nu ook al trouwens, en op mijn vakantieadres is er WiFi dus wie weet kom ik terug met een uitgewerkt businessplan. Ook dat is ontspannen.

Het gaat prima met de MG. Ondanks de hoge druk die ik de afgelopen tijd heb ervaren voel ik me nog steeds goed. Ik heb weinig last van spierzwakte en het scheelt ook dat m'n HB weer op peil is. Ik heb nog steeds wat huidproblemen en m'n beide ogen willen maar geen afscheid nemen van een hardnekkig virus maar toch: ik voel me goed. Ik ben wel een beetje kippig, maar dat schijnt samen met het virus weer te verdwijnen. Of zou het toch de leeftijd zijn?

1 opmerking: