woensdag 24 juli 2013

7,5 en 8,5

Dit zijn m'n laatste twee cijfers. Een 7,5 voor management accounting en een 8,5 voor organisational behaviour. Yes! Veel hoger dan verwacht, ik heb bij het eerste vak zelfs serieus getwijfeld of ik wel een voldoende zou hebben.
Dus naast al die kennis uit de boeken heb ik ook geleerd dat ik iets meer zelfvertrouwen mag hebben. Nog iets dat ik na de vakantie ga toepassen.

De MG toont hoge pieken en dalen. Soms gaat het bewegen de hele dag moeizaam, en kan ik 's avonds niet meer eten en alleen praten als ik op de bank lig of m'n hoofd anderszins ondersteun.
Een andere dag ervaar ik niet meer dan wat vermoeidheid en kan ik de hele dag spreken en lachen zonder beperkende spiertrekkingen en andere symptomen. Dat zijn ook de dagen dat er onmiddellijk weer allerlei plannen in me opkomen.

Voorlopig is het eerste plan: uitrusten, Frankrijk opzoeken en alles uit het mooie weer halen.