donderdag 25 april 2013

Blokken

Klaar! Met studeren dan, voor vandaag. Het is half vijf, ik ga iets eten en dan op pad naar Utrecht om tentamen te maken.
Ik heb er zin in, ook al ging het studeren niet al te best. Alweer zat ik aan de antibiotica, vorige week was de koorts zelfs zo hoog dat ik het eerste tentamen niet eens kon maken. Of dat nu een voordeel of een nadeel was, op m'n verjaardag, ik ben er nog niet uit. Balen deed ik wel.
Deze week voelde ik me gelukkig wat beter en ben ik me door de boeken heen gaan lezen. Niet het meest pakkende onderwerp, methodologie, maar toch. Ik ga voor de voldoende straks!
Het weekend besteed ik dan nog aan het afronden van de Basisthesis, die willen we zondagavond inleveren. En dan heb ik twee weken onderwijsvrij, heerlijk. Tijd voor werk en twee leuke tripjes, daarover later meer.