zaterdag 2 maart 2013

Mijn huis staat te koop!

Mijn huis staat te koop!
Niet voor het eerst, dat klopt, maar wel opnieuw. Met nieuwe foto's en een nieuwe tekst. En een nieuwe prijs.. Wat vind je ervan? Zegt het voort! En als je een leuke (ruil-)woning weet in Utrecht dan houd ik me zeer aanbevolen. Als je op de blauwe tekst klikt zie je de presentatie op Funda.

Donderdagavond had ik tentamen strategie, een erg leuk vak. Het ging niet zo goed als ik wilde helaas, het spant er dan ook om of ik 'm heb gehaald. De voorbereiding ging niet optimaal, al werd dat beter toen vanaf dinsdag de antibiotica ging werken.
Vandaag, zaterdag, heb ik het tentamen sociotechniek ingeleverd. Dat was een tentamen dat je thuis mocht maken en het was al twee weken bijna klaar; vandaag heb ik de puntjes op de i gezet en het gemaild naar de docent. Hier heb ik een beter gevoel bij, het zou me verbazen als dat geen voldoende is. Toch wacht ik met spanning af.
Maar voor nu: klaar! Ontspannen! Dinsdag begint het volgende blok alweer...