vrijdag 22 juli 2011

Kalm?!

Alweer zit er een lange tijd tussen mijn blogs. Waarom:? Dat zal ik de komende tijd gaan ophelderen, ook voor mezelf.
Mijn oorspronkeljke voornemen voor dit (deze?) blog was verslag te doen van  mijn leven rondom myasthenia gravis. Inmiddels ligt de nadruk meer op het leven en steeds minder op de MG. Dat is natuurlijk een goed ding, maar het noopt mij tot een heroverweging van mijn blog. Die overweging zal ik de komende periode hier ook gaan delen.
Niet nu: het is al ruim na middernacht op donderdag (voor de goed verstaander: ja het is vrijdag) en binnen nu en 6:45 uur ga ik tanden poetsen, slapen en weer opstaan. Ja, dat vind ik zelf ook best veel in best een korte tijd.
Maar ja, je moet toch iets als je niet kan slapen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten