maandag 28 februari 2011

Momentopname

Hmm, mijn vorige bijdrage was niet op alle punten al te vrolijk. Dat was natuurlijk een momentopname!
Want zoals altijd zijn er genoeg dingen waar ik veel plezier aan beleef. Zo ben ik druk bezig met een nieuwe vereniging en is het inmiddels alweer veel te lang geleden dat ik in Frankrijk ben geweest.

Ik heb me opgegeven voor de Open Huizen Dag van de NVM op 26 maart, wie weet wat er gebeurt nu ik de prijs van m'n woning verlaagd heb. Ik blijf optimistisch natuurlijk. Daarbij heb ik een leuk huis gezien in Apeldoorn maar daar wil ik pas naar gaan kijken als ik m'n eigen huis heb verkocht.

De IPad biedt oneindig veel mogelijkheden - zo ben ik deze bijdrage op m'n IPad aan het typen waarbij ik allerlei nieuwe trucjes kan toepassen. Ik zal geen favoriete Apps gaan noemen omdat ik iedere dag wel een nieuwe ontdek...

Gisteren ben ik in Breda geweest, bij neefje en nichtje (okay, ook bij broer, schoonzus was jammer genoeg aan het werk). Er werd veel gehoest en geproest maar er was genoeg tijd om te spelen. Overigens heb ik ook gezien dat die mini's veel handiger zijn op de IPad dan ik!
Ook met de Wii trouwens, ik heb groots verloren met tennis. Helaas kreeg ik geen gelegenheid om op een hard rennende koe allerlei vogelverschrikkers omver te rijden. Ja, er ging een wereld voor me open.

Mijn collega heeft een CD voor me gebrand: Bruno Mars. Vooral het eerste nummer, met 't volume op tien, maakt blij. Ik stuiter over de Veluwe en heb zin in de lente!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten