maandag 5 januari 2015

MG de baas

Tja, die ontzettende plannen voor een Oud&Nieuw in Huntwedde zijn behoorlijk in duigen gevallen. Dat gekwakkel van de laatste tijd bleek te zijn uitgemond in een ontsteking in beide longen, Ik was al aan de antibiotica maar in de loop van de dinsdag bleek dat nog niet sterk genoeg om de bacteriƫn de baas te worden. De koorts nam toe en daarbij ook de MG-klachten. Ook woensdag was ik nergens toe in staat; ik was bijna te moe om te slapen en had veel pijn. Zelfs in bed liggen deed pijn omdat mijn schouders direct gingen protesteren. Inpakken en naar Groningen afreizen was niet mogelijk. Bah! Dat was niet de bedoeling!
Dat is echt het &*%@^! van MG: leuk, die plannen, maar er is altijd een voorbehoud.

Woensdagavond ben ik toch met een fles wijn naar de overburen gegaan waar al vanaf de ochtend de Oud&Nieuw sfeer volop aanwezig was. Gezelligheid, lekkere zelfgemaakte oliebollen, drukte, een nieuw spel, lekkere wijn en bubbels en een spectaculair vuurwerk zorgden ervoor dat ik om half drie toch blij m'n bed in rolde. Vrijdagmiddag was ik weer een beetje in de lucht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten