zaterdag 15 december 2012

Volgend tentamen


Het tentamen ging redelijk goed. De open vragen kostten me wat moeite, het grootste deel van de meerkeuzevragen kon ik gelukkig zo invullen. Ik denk (en hoop) dat ik een voldoende heb, ook al zal het geen ruime zijn. Uiterlijk 10 januari krijg ik de uitslag.
Donderdagavond de 20e heb ik m'n tweede en laatste tentamen dit jaar. Hier zie ik wat meer tegenop, het is niet m'n sterkste vak. Gelukkig heb ik nog ruim de tijd alle stof te herhalen dus met voldoende inspanning moet ik een heel eind kunnen komen.

Tussendoor houd ik me onledig met de adviezen voor de verkoop; zo zoek ik heel internet af naar een leuke bartafel voor in de keuken en heb ik toch ook besloten om de piano NIET weg te doen. What was I thinking? Natuurlijk gaat 'ie niet weg! Ook al was er best belangstelling voor de 'beauty' zoals iemand via Marktplaats 'm noemde.
En de MG? Vrijdag heb ik weer een infuus met Gammaglobulines gehad. Hopelijk heeft het effect! Ik zie er naar uit want de klachten zijn weliswaar iets afgenomen maar ik zit nog op een erg laag niveau.