woensdag 28 december 2011

Lichter

Het lijkt onmogelijk maar toch voel ik me lichter na de kerst. Na een hoop gezelligheid tijdens de diverse kerstdiners heb ik gisteren afgesproken dat ik toch gewoon in Utrecht ga beginnen. Maandag twee januari stap ik dus op de trein naar mijn nieuwe werkplek. Hèhè, toch wel prettig dat dat nu duidelijk is.
Gisteren veel plezier gehad bij Youp van 't Hek in Groningen. Ook vandaag ga ik leuke dingen in Groningen ondernemen, en vanavond weer naar huis - ook fijn, hoe gezellig al dat logeren ook is!

Met dagelijks 10 MG prednison red ik 't net iets makkelijker dan afwisselend 5 en 10 MG. Deze week ben ik vrij, en dat draagt ook bij aan het goede gevoel.
Thuis heb ik nog een to-do lijstje liggen, met allemaal van die uitzoekdingen die je voor de vakantie bewaart. Kortom: ontspanning en gezelligheid, en dat wens ik eenieder toe voor 2012!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten