woensdag 13 oktober 2010

Frustratie

Open huis: ik doe nooit meer mee! Nu ja, dat is wel erg extreem, maar gezien de belangstelling ben ik blij dat ik zelf tenminste kon genieten van een ontzettend opgeruimd huis. Geen kijkers dus, nu ja, eentje, gestuurd door z'n makelaar. De kijker wil op de begane grond wonen vanwege de hond, maar moest van de makelaar mijn huis eens bekijken om de sfeer te proeven. Gelukkig was de man enthousiast, dat was dan wel weer leuk. Maar geen serieuze koper dus.

Gisteren heb ik niet gewerkt - te ziek. De frequentie van dergelijke dagen loopt wat op, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik kan het niet goed verklaren, ik heb vorige week nog een infuus gehad. Ik merk er echter nauwelijks iets van tot nu toe - terwijl ik er meestal na een paar dagen al van op knap. Ik wacht nog maar even af, maar leuk is het niet natuurlijk. Dat ik me weer moet afmelden op het werk valt me zwaar. Ook maakt het me aan het twijfelen over allerlei andere plannen.
Ondertussen gebruik ik nu 17,5 mg prednison per dag, na maanden op 20 mg te hebben gezeten. Ben ik dan zo'n delicaat type dat ik daar zo'n last van heb?

Maandag ben ik wel naar de sportschool geweest voor een test. Ik heb de halve test gedaan en men gaat nu een programma voor me samenstellen. Dat ga ik volgende week onder begeleiding uitvoeren en als dat bevalt kan ik daar voortaan zelfstandig mee aan de slag. Lekker, weer wat in beweging te zijn. En ja, ik heb er nu nog spierpijn van. Hoog tijd dus voor wat opbouwende werkzaamheden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten