donderdag 14 april 2011



Extra leidingen
Pas op m'n werk realiseerde ik me dat ik vandaag een afspraak had om mijn infuus met IG te krijgen. Ik was het helemaal vergeten! Dat is niet eerder voorgekomen.
Het is ook niet handig want dat betekende ook dat de flessen met Immunoglobuline nog in de koelkast stonden. En het spul moet op kamertemperatuur zijn, anders is het én onprettig koud tot aan je schouder én je loopt wat meer kans op een vervelende reactie als het inloopt.
Gelukkig heb ik een lieve overbuurman die ook nog eens thuis was en de flessen uit de koelkast heeft gehaald. Toen ik vanmiddag thuis kwam was het al bijna op kamertemperatuur.
Inmiddels ben al weer tweeënhalf uur verder en heb ik nog ruim 200 ml te gaan. Inclusief het 'naspoelen' is het over ruim anderhalf uur klaar. Nee, het loopt niet zo snel, maar ik ben niet topfit dus ik houd het tempo ook maar laag, dan heb ik de minste kans op bijwerkingen.

Het gekwakkel van maart is voorbij. Ik sport weer twee keer in de week en ik ben nog twee keer naar een manueel therapeut geweest. Zij heeft wat extra gekraakt en oefeningen mee gegeven, waardoor de pijnklachten behoorlijk zijn afgenomen. Dit samen zorgt ervoor dat alles weer een stuk makkelijk gaat, heerlijk!
Ik was zelfs zo enthousiast dat ik minder prednison ben gaan gebruiken. Echter, na drie dagen namen de klachten erg toe en sinds zondag gebruik ik weer de oude dosis.
En verder? Het is wat onrustig op het werk, gelukkig heb ik het nog wel erg naar m'n zin. De auto had (weer) kuren maar loopt inmiddels weer als een zonnetje en is tot 2013 APK gekeurd.
Een aantrekkelijk nieuwbouwproject in Apeldoorn had ik in de eerste instantie niet verder onderzocht omdat ik mijn huis voorlopig nog niet verkocht heb. Echter, het project wordt nu met nieuwe condities aangeboden en die lijken zo aantrekkelijk dat ik dat toch maar opnieuw ga onderzoeken.
O ja, stappen in Heerenveen, nooit geweten dat dat zo leuk kon zijn...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten